حضور آپتایم در نخستین نمایشگاه صنعت پست

گزارش حضور آپتایم در نخستین نمایشگاه صنعت پست

نمایشگاه صنعت پست در روزهای 8 تا 11 خرداد 1402 در مصلی تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه این بود که اعضای اکوسیستم صنعت پست گرد هم آیند تا تبادل دانش و اطلاعات میان اعضای اکوسیستم صورت گیرد. همچنین بازدیدکنندگان این نمایشگاه هم با بازیگران فعال این اکوسیستم آشنا شوند.

آپتایم  به عنوان بازیگر اصلی هوشمندسازی مسیربندی و مدیریت ناوگان در کشور، با هدف فرهنگ‌سازی استفاده از هوش مصنوعی در صنعت پست و لجستیک، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. رونمایی از آخرین تکنولوژی‌های روز مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت پست از دیگر کارهایی بود که آپتایم در 4 روز نمایشگاه انجام داد.

پنل دیجی اکسپرس در نمایشگاه صنعت پست

در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته، پنلی با موضوع تحول دیجیتال در صنعت پست، تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند با حضور مدیران ارشد آپتایم، گنجه و دیجی‌اکسپرس برگزار شد که در آن به بررسی نقش این شرکت‌ها در صنعت لجستیک کشور و تحول دیجیتال و هوشمندسازی این صنعت پرداختند.

افرادی که در این پنل به بررسی چالش‌های تحول دیجیتال پرداختند:

  1. محمدجواد اتابکی – هم‌بنیان‌‌گذار و مدیرعامل آپتایم
  2. محمد صفری – معاون ارشد عملیات دیجی‌اکسپرس
  3. فرشاد وارسته – مدیر توسعه کسب‌وکار دیجی‌اکسپرس
  4. حامی طالبی – مدیر لجستیک دیجی‌اکسپرس
  5. پرهام کاظمی – هم‌بنیان‌گذار گنجه

در ادامه به خلاصه‌ای از حوزه فعالیت این شرکت‌ها پرداخته‌‌ایم:

آپتایم به وسیله الگوریتم‌های هوش مصنوعی توانسته در مسیر هوشمندسازی مسیربندی پخش و توزیع قدم بردارد و هزینه‌های لجستیک و مدیریت ناوگان را 20 الی 30 درصد کاهش دهد.

دیجی اکسپرس یک شرکت مبتنی بر تکنولوژی دیجیتال است که خدمات این شرکت شامل دریافت و تحویل اقلام فروشندگان به مشتریان در یک بازه زمانی از قبل تعیین شده و همچنین دریافت و تحویل کالای سوپرمارکتی در زمان کوتاه است.

گنجه کمدهای هوشمندی را در سطح شهر توزیع می‌کند که در دریافت بسته‌های ارسالی افراد کمک می‌کنند. 

آپتایم در نمایشگاه صنعت پست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *